Rendered at 15:48:15 05/23/25
Full-size item image
Primary image for 1996-98 Toyota Supra G-Force ECU Computer. Automatic. 2JZ-GTE Turbo. ~7800RPM
Item image 1
Item image 2
Item image 3
Item image 4
Envío gratis

1996-98 Toyota Supra G-Force ECU Computer. Automatic. 2JZ-GTE Turbo. ~7800RPM

$38,656.88 MXN
Los buques de United States Us

Don't miss out on this item!

There is only 1 left in stock.

Las opciones de envío

Los buques de 2 business days Detalles
No hay precio de envío se especifica en MX
Los buques de United States Us

Política de oferta

OBO - El vendedor acepta ofertas en este artículo. Detalles

La política de devoluciones

None: All purchases final

Protección de compra

Opciones de pago

PayPal accepted
PayPal Credit accepted
Venmo accepted
PayPal, MasterCard, Visa, Discover, and American Express accepted
Maestro accepted
Amazon Pay accepted
Nuvei accepted

Las opciones de envío

Los buques de 2 business days Detalles
No hay precio de envío se especifica en MX
Los buques de United States Us

Política de oferta

OBO - El vendedor acepta ofertas en este artículo. Detalles

La política de devoluciones

None: All purchases final

Protección de compra

Opciones de pago

PayPal accepted
PayPal Credit accepted
Venmo accepted
PayPal, MasterCard, Visa, Discover, and American Express accepted
Maestro accepted
Amazon Pay accepted
Nuvei accepted

Rasgos del artículo

Categoría:

Engine Computers

cantidad disponible:

Sólo uno en stock, para muy pronto

Condition:

Used

MPN:

89661-14800

Brand:

Toyota

OE/OEM Part Number:

89661-14800

Detalles del anuncio

Las políticas del vendedor:

Ver las políticas del vendedor

Envío de descuento:

Vendedor paga el envío para este artículo.

Publicado en venta:

Más de una semana

Artículo número:

1583640900

Descripción del Artículo

1996-98 Toyota Supra G-Force ECU Computer. Automatic. 2JZ-GTE Turbo. 7500-7800RPM rev limiter. OEM ECU modified by TechnoSquare with their G-Force upgrade 01700, 690.R8C. Modified fuel map. Stock ignition timing. No check engine lights. The EBV circuit does not pre-spool the second turbo due to a bad 0.5w 3.9 ohm resistor. If your car is single turbo, it's no problem. If it has stock twin turbos, I would recommend having a new EBC resistor soldered in. Either way, no check engine lights, so it will pass emissions testing.