Rendered at 12:26:19 06/13/25
Full-size item image
Primary image for 2004 DODGE RAM CUMMINS 5.9 24V ENGINE &  A/T WIRING HARNESS 3965226 & 3963769
Item image 1
Item image 2
Item image 3
Item image 4
Item image 5
Item image 6
Item image 7
Item image 8
Item image 9

2004 DODGE RAM CUMMINS 5.9 24V ENGINE & A/T WIRING HARNESS 3965226 & 3963769

$15,680.47 MXN
Los buques de United States Us

Don't miss out on this item!

There is only 1 left in stock.

Las opciones de envío

Los buques de 1 business day Detalles
No hay precio de envío se especifica en MX
Los buques de United States Us

Política de oferta

OBO - El vendedor acepta ofertas en este artículo. Detalles

La política de devoluciones

Full refund available within 30 days

Protección de compra

Opciones de pago

PayPal accepted
PayPal Credit accepted
Venmo accepted
PayPal, MasterCard, Visa, Discover, and American Express accepted
Maestro accepted
Amazon Pay accepted
Nuvei accepted

Las opciones de envío

Los buques de 1 business day Detalles
No hay precio de envío se especifica en MX
Los buques de United States Us

Política de oferta

OBO - El vendedor acepta ofertas en este artículo. Detalles

La política de devoluciones

Full refund available within 30 days

Protección de compra

Opciones de pago

PayPal accepted
PayPal Credit accepted
Venmo accepted
PayPal, MasterCard, Visa, Discover, and American Express accepted
Maestro accepted
Amazon Pay accepted
Nuvei accepted

Rasgos del artículo

Categoría:

Battery Cables & Connectors

cantidad disponible:

Sólo uno en stock, para muy pronto

Condition:

Used

Manufacturer Part Number:

3963769/3965226/05114433AA/05114432AA

Brand:

Cummins

Type:

Wire Harness

OE/OEM Part Number:

3963769/3965226/05114433AA/05114432AA

Detalles del anuncio

Envío de descuento:

No ofrece el envío combinado

Publicado en venta:

Más de una semana

Artículo número:

1715157368

Descripción del Artículo

Used Cummins wire harness for 2004 5.9 24V engine and automatic transmission. The secondary locker (red Tab) for the crank sensor is broken, but the primary locker is working and locks securely on the sensor.