Rendered at 07:32:19 09/10/25
Full-size item image
Primary image for Reference Manual [Hardcover]
Item image 1
Item image 2
Item image 3

Reference Manual [Hardcover]

$54.57 MXN
Los buques de United States Us

Don't miss out on this item!

There is only 1 left in stock.

Las opciones de envío

Los buques de 1 business day Detalles
No hay precio de envío se especifica en MX
Los buques de United States Us

La política de devoluciones

Partial refund available within 30 days Detalles

Protección de compra

Opciones de pago

PayPal accepted
PayPal Credit accepted
Venmo accepted
PayPal, MasterCard, Visa, Discover, and American Express accepted
Maestro accepted
Amazon Pay accepted
Nuvei accepted

Las opciones de envío

Los buques de 1 business day Detalles
No hay precio de envío se especifica en MX
Los buques de United States Us

La política de devoluciones

Partial refund available within 30 days Detalles

Protección de compra

Opciones de pago

PayPal accepted
PayPal Credit accepted
Venmo accepted
PayPal, MasterCard, Visa, Discover, and American Express accepted
Maestro accepted
Amazon Pay accepted
Nuvei accepted

Rasgos del artículo

Categoría:

Books

cantidad disponible:

Sólo uno en stock, para muy pronto

Condition:

Used; Acceptable

ISBN:

0538114606

Language:

English

Format:

Hardcover

Edition:

Seventh Edition, 1989

ISBN-10:

0538114606

EAN:

9780538114608

binding:

hardcover

Bullet Point:

Used Book in Good Condition

Subject Keyword:

'non-fiction', 'reference'

Product Description:

NEW 1989 Edition

brand:

Brand: Thomson South-Western

Item Type Keyword:

book

Externally Assigned Product Identifier:

0538114606

manufacturer:

Thomson South-Western

Publication Date:

1989T

Supplier Declared Dg Hz Regulation:

not_applicable

Item Name:

Reference Manual

Product Site Launch Date:

2002-12-11T00:00:00-00:00

Detalles del anuncio

Las políticas del vendedor:

Ver las políticas del vendedor

Envío de descuento:

Elementos enviados después de la primera en el apartamento de $1.00

Publicado en venta:

Más de una semana

Artículo número:

1604691789

Descripción del Artículo

Missing back cover Obvious wear and tear, may have some damage to the cover, binding or pages, but integrity still intact. No missing pages or anything that would compromise the reading of the book. Tanning or light water stains possible. Ask questions and request photos. STOCK PHOTOS MAY VARY FROM THE ACTUAL ITEM. ACTUAL PHOTOS AVAIL. UPON REQUEST.