Rendered at 14:22:12 05/20/25
Full-size item image
Primary image for Subaru 2.5L Engine Oil Dipstick W/ Tube SOHC OEM 225583
Item image 1
Item image 2
Item image 3
Item image 4
Item image 5
Item image 6
Item image 7

Subaru 2.5L Engine Oil Dipstick W/ Tube SOHC OEM 225583

$418.15 MXN
Los buques de United States Us

Don't miss out on this item!

There is only 1 left in stock.

Las opciones de envío

Los buques de 2 business days Detalles
No hay precio de envío se especifica en MX
Los buques de United States Us

Política de oferta

OBO - El vendedor acepta ofertas en este artículo. Detalles

La política de devoluciones

Full refund available within 30 days Detalles

Protección de compra

Opciones de pago

PayPal accepted
PayPal Credit accepted
Venmo accepted
PayPal, MasterCard, Visa, Discover, and American Express accepted
Maestro accepted
Amazon Pay accepted
Nuvei accepted

Las opciones de envío

Los buques de 2 business days Detalles
No hay precio de envío se especifica en MX
Los buques de United States Us

Política de oferta

OBO - El vendedor acepta ofertas en este artículo. Detalles

La política de devoluciones

Full refund available within 30 days Detalles

Protección de compra

Opciones de pago

PayPal accepted
PayPal Credit accepted
Venmo accepted
PayPal, MasterCard, Visa, Discover, and American Express accepted
Maestro accepted
Amazon Pay accepted
Nuvei accepted

Rasgos del artículo

Categoría:

Timing Covers

cantidad disponible:

Sólo uno en stock, para muy pronto

Condition:

Used

UPC:

Does not apply

Brand:

Subaru

Type:

Engine Dipstick

Year:

2006

Engine Size:

2.5

Fitment Type:

Direct Replacement

Model:

Legacy

Valvetrain Iteration:

SOHC

Mounting Hardware Included:

No

Make:

Subaru

Transmission Type:

Automatic

Detalles del anuncio

Las políticas del vendedor:

Ver las políticas del vendedor

Envío de descuento:

No ofrece el envío combinado

Publicado en venta:

Más de una semana

Artículo número:

1703304360

Descripción del Artículo

Condition is used showing normal cosmetic signs of use. Removed from a 92,000 mile engine. Will require new rubber o-rings installed at base of tube (Not included). Please see all photos for complete details.